klasweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
oo güzel domain , hocam ben olsa memurlar hakkında bilgi paylaşım platformu yapardım, forum olur blog olur her ikisi olur, hepside iş yapar atamalar emekliler falan hepsi gider hocam
Değerli yorumunuz için teşekkürler hocam yorumunuzu dikkate alacağım