Kullanıcı alışkanlığı diye bir şey var hocam. Bende yapay zeka kullanıyorum ama belirli kitleler yapay zekadan anlamıyorum veya kullanamıyor onlara hitap ettiğin sürece blog işleri ekme yedirir