Yorumlarınız için teşekkür ederim, temayı da buldum sayenizde. Ben şahsen çok beğendim, gerçekten emeğinize sağlık @flyingatm; hocam. Herkesin kendi görüşüdür sonuçta. "Çok kötü" yü geçtim "kötü" demek bile düşmez benim adıma. İlk fırsatta da alacağım temanızı, 10/10 tema vallaha emeklerinize sağlık.

Herkese teşekkürler tekrardan.