Arkadaşlar merhaba,

mevcutta süperonline kullanıyoruz fakat sürekli kopmalar başladı son zamanlarda sözleşme bitimine 36 gün kaldı bu sürenin bitmesini beklemeden türk nete geçersek ceza öder miyiz?