Konu
Bıktım artık trafik cezası ödemekten
12-12-2025, 16:15:43
#8
anilguler
şehir içi hız sınırı o yüzden 50 km/s, 80'le giderken kırmızıda nasıl durayım diyorsun da
yavaş sürün yavaş.. Kavşakta zaten yavaşlaman gerekiyor.