Otobanda nasıl ışık var hocam ya
Geçmediğim kırmızı ışıkta da ben ceza yedim

, ödedim fakat banka geçirmemiş 1 yıllık faiz binmiş itirazıyla uğraştım 1 ay. Kabul ettiler tüm ücret iadesi aldım.
Gittiğim yol samsun atakum yolu. Ordaki hız sınırı 80 civarı. Ben 80 le gittim diyorum ama 70 felandır. İlk ışık sarı idi ilkini geçtim ama o hızda ani fren yapıp durmak imkansız. ışıkların arasında 5 metre mesafe ne var ne yok