ilk defa kaza gerçekleştirdim, haklı taraf benken karşı taraf haklı oldu neyse ona birşey demiyorum artıkta, polis geldi neden üçken reflektör koymadın diyor? kaza geçirmişim sarsılmışım ben canımmı önemli üçken reflektörmü??? 2.750 tl ceza yazdı 2 ay oldu hala ödemedim ödememde itiraz edip o parayı elbet iptal ettiririm, anlamadığım şu o 2750 tlyi senmi yiyorsun, hayır ee o zaman insaf be kardeşim kaza yapmışım arabamın kapısı pert olmuş bana üçkenden ceza yazıcam size dedi yazdı. işte çok şey söylerim çok kin tuttum ama maalesefki DİYEMİYORUM.