Estağfurullah. Satırlarca yazılır, çok kötü sözü bir eleştiri değildir. Ürünüme saldırı içeren bir söz duyarsam elbette arkasında dururum, her tarzdan insan var R10 sonuçta.
Beğenmemek ayrı bir şey. Ancak, matematiksel olarak tamamen hatasız, işin kuralları ve renk genre'ları bakımından tamamen hatasız; kısacası bir *profesyonel tasarım* başlığındaki tüm güncel ve modern kurallara uyan ve bu kadar emek verilmiş bir şeye *çok kötü* demenin eleştiri olmadığını size öğretecek değilim.
4 ay sonra olur da WoWonder script projeniz tutarsa, anasayfanız 15 saniyede yüklendiğinde bana ulaşabilirsiniz.
İyi günler dilerim.
Hatasız olabilir o konuda bir şey diyemem. Test etmedim sadece tasarım olarak beğenmediğimi söyledim.
En azından neresini beğenmediniz diye mesaj atabilirdiniz. Konu sahibinin konusu da bu tür mesajlarla dolmamış olurdu. Son olarak Wowonderi kötülemek yerine kendi projenize yönelmenizi öneririm. Sizin yaptığınız da hoş değil. Herkes kendi rızkını yer. Konuyu kirletmemek için bu son mesajim olacak.