Temajet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Niye satırlarca yazdınız ki onu anlamıyorum. Benim şahsi fikrim diye belirttim. Evet bana göre çok kötü.
Bundan daha iyi bir şey çıkarmama da gerek yok. Bunu nereden çıkardınız. Sizinle aynı düşüncede olmak zorunda değilim. Wowonder benim gözümde bin kat daha iyi. Son olarak forumda satışı yapıldığını dahi bilmiyordum ki satış baltalamaktan bahsediyorsunuz. Konumuza gelip mi yazdım ? Hayır. O zaman uzatmayalım lütfen.
Estağfurullah. Satırlarca yazılır, çok kötü sözü bir eleştiri değildir. Ürünüme saldırı içeren bir söz duyarsam elbette arkasında dururum, her tarzdan insan var R10 sonuçta.

Beğenmemek ayrı bir şey. Ancak, matematiksel olarak tamamen hatasız, işin kuralları ve renk genre'ları bakımından tamamen hatasız; kısacası bir *profesyonel tasarım* başlığındaki tüm güncel ve modern kurallara uyan ve bu kadar emek verilmiş bir şeye *çok kötü* demenin eleştiri olmadığını size öğretecek değilim.

4 ay sonra olur da WoWonder script projeniz tutarsa, anasayfanız 15 saniyede yüklendiğinde bana ulaşabilirsiniz.

İyi günler dilerim.