Konu
Sizce iyi yapmış mıyım?
11-12-2025, 23:17:21
#5
Laraca
MaXeM adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tam alıp unutmalık yatırım yapmışsın hayırlı olsun
Çok teşekkür ederim hocam. Tamamen alıp unutmalık aldım. İleriye dönük yatırım amaçlı.