Merhabalar değerli dostlar...
Elimde nakit 250 bin TL vardı.
Uzun zamandır altında bekliyordum. Altında 2x kar ettim. Tabi bir yandan da bu paramı nasıl değerlendirebileceğimi düşünüyordum.
Uzun zamandır gelişmekte olan yerlerde ve arka planda kalmış yerlerden şehirlerden tarla toprak artık ne varsa araştırma yaptım.
Bir yer buldum. 1300 metrekare yani 1 dönüm 300 metre tarla vasfında müstakil tek tapu otobanın hemen yanında ve ilçe merkezine 3km uzaklıkta. Tarlanın çevresi komple bölge köyleriyle çevrilmiş durumda.
Yer Isparta.
Üzerime aldığımda yeri göstereceğim sizlere dostlar.
Fiyatı 280 bindi. Pazarlıkla 220 ye aldım. Önümüzdeki hafta tapuyu uzerime geçireceğim. Tamamen yatırım amaçlı ileriye dönük aldım. Sizlerin de yorumlarını merak ediyorum. Düşünceleriniz benim için önemli.