mesut16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 Adet Kart Çıktı tekini kullandım diğeri satılıktır. Harcadığım Uc lerin yarı maliyetine veriyorum.

Fiyat : 5.000 TL

Trade puanına göre aktarım önce veya sonra yapılır problem değil.
Hocam harcadığınız uc önemli değil satış fiyatı önemli, sitelerde 2k ya veriyorlar mesela sizden niye 5'e alalım öyle düşünün. Öneri mahiyetinde söyledim. Yanlış anlaşılma olmasın. Hayırlı ticaretler dilerim