pinkdeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
cikmiyo bir daha google kullanmayacağim.
maillerinizi nasıl unuttunuz hocam. Yokmu eşinizden dostunuzdan hiç kendinize mail atmışlığınız?

mesela şuan r10 hesabınıza bir mail adresi kayıtlı, ayarlara girip bakın 1 tanesini öyle bulun. Bu google amcanın sorunu olduğunu ben sanmıyorum.