Geçmiş olsun hocam. Bizim bir arkadaşta öyle bir şey söylüyordu. Bir kuyumcunun önünden arabayla 2 kere geçmişler o kuyumcuya o gün hırsızlık girişimi olduğu için onları keşifçi olarak nitelendirmişler. Halbuki cenazeleri varmış. Öyle diyordu.