SemihGNG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba cezaevinden yeni çıktım, hiçbir şekilde olayla bir bağlantım yoktu ve hırsızlık olan bir yerden geçmişim diye beni 1 sene boyunca beleşten yatırdılar 2gün oldu çıkalı…. Özgürlük kadar güzel bir şey yok
Çok geçmiş olsun hocam Allah bir daha yaşatmasın. Çok üzücü ve yıpratıcı bir durum gerçekten. Kesinlikle dava hakkınızı kullanın sonuna kadar hakkınızı arayın.