Merhaba cezaevinden yeni çıktım, hiçbir şekilde olayla bir bağlantım yoktu ve hırsızlık olan bir yerden geçmişim diye beni 1 sene boyunca beleşten yatırdılar 2gün oldu çıkalı
. Özgürlük kadar güzel bir şey yok
Çok geçmiş olsun hocam Allah bir daha yaşatmasın. Çok üzücü ve yıpratıcı bir durum gerçekten. Kesinlikle dava hakkınızı kullanın sonuna kadar hakkınızı arayın.