Kampanya çok iyi yazılım sorunları vs de düzeldi eskiye nazaran yok denecek kadar az , yılların Volkswagen ID.4 de bile inanılmaz çok daha fazla yazılım hataları var , yani evinde şarj etme imkanın oluyorsa çok iyi fırsat şuanda.