Yorumlar için çok teşekkürler arkadaşlar adım cihazı bugün ödemeyi yaptım. Tek burukluğum ve üzüntüm uzun menzil alamamış olmamdı ama 300 bin lira fark vardı ve verecek durumda değildim. Kısa menzil olması kötü ama fazla yol yapan biri değilim satarken sıkıntı yaşarım gibi ama her malın bir alıcısı vardır hayırlısı olsun ne diyelim
Tüm yorumları tek tek okudum.
Geçtiğimiz aylarda Fiat Egea 2022 "Easy" almaya karar verdik. Allah nasip etti, araç sahibi olduk (kredi ile). Neyse, çalıştığım yere geldim. Birkaç kişi hariç; "Neden Egea aldın? Çöp araba, en ufak kazada içine göçer. Eskinin Toros'u, şimdinin Egea'sı..." vs. vs. bir sürü söylem, bir sürü hadsizlik...
Kaç yaşındasınız bilmiyorum, hitap şeklime lütfen takılmayın.
Abi bak; alınmış alınmıştır, hayırlı uğurlu olsun. "300 fazla ver şunu al, 500 fazla ver şunu al, onu almasaydın bunu alsaydın keşke..." Ya o araba alınır mı falan filan...
Takma, takma! Alınmış alınmıştır. Kendi ağzınla söylüyorsun; "300 verecek durumum yok, ödeyemem" diye. Boş ver ya, kısa menzillisi olsun.
Yorum yazan kimseyi yargılamıyorum, kimse de yanlış anlamasın. Hani şu "Egea alınmaz" diyen kişiler var ya; onların birçoğu toplu taşıma ile gidip geliyor. Bilmem anlatabildim mi?