Yazılım güzel olmuş, Yorumların hepsi aynı cümleyle başlıyor çok fazla yazım kuralları dikkat edilmiş, pazaryerlerinde yer alan ürün yorumlarına benzer doğal şekilde olursa benzetilirse daha iyi olabilir
Evet biraz uzun ve kurumsal yazılar yorum yapma seçeneği olarak samimi dil uzun yorum kısa yorum gibi seçenekler sunmayı düşünüyorum