Yazılım güzel olmuş, Yorumların hepsi aynı cümleyle başlıyor çok fazla yazım kuralları dikkat edilmiş, pazaryerlerinde yer alan ürün yorumlarına benzer doğal şekilde olursa benzetilirse daha iyi olabilir