Ufak bir sorunumuz var diye bir işletmeye ziyarete gitmiştim. "Ufak bir" sorun, sunucuların disklerden 2 tanesi bozulduğu için raid yapısı bozulmuş içerisinde çalışan 4 tane vm erişilemiyor bizden önce 4 kişi daha gelip bakmış çözememiş
Sorun insanların sektörü yada arkasında olanları bilmemesi değil, özellikle bilişim alanında hizmet veren herkesi abartısız söylüyorum herkesi bedavadan para kazanan asalaklar olarak görüyorlar. İnsanlara hizmet veriyoruz zamanımızı veriyoruz yeri geliyor gecelere kadar çalışıyoruz karşılığını istediğimiz zamanda ne yaptın ki bilgisayar başında oturdun oluyor, ödeme zamanı gelince afedersiniz annesiyle ilgili bir işlem yapmışsız gibi tavırlar. O yüzden artık müşteri seçme konusunda seçici olmaya karar verdim. İnanın forumu sadece yine nasıl saçmalıklar olacak diye dizi izler gibi konuları okumaya geliyorum. Daha işin detaylarını anlatmadan yüksek fiyat verecekler vermesin triplerinden tut 2025 yılında 100 liraya hizmet almaya çalışan insanlar yüzünden bu durumdayız. Daha biz sektör içindeki insanlar bile birbirimize iş paslarken ölüyü diriyi birbirine katıyoruz. İşin özünü söylemek gerekirse 1 ay bilişim sektörü grev yapsın bak o zaman kimse senden "UFAK" bir talepte bulunabiliyor mu. Ben şahsen bunu kendi hayatımda uyguluyorum, müşterilerimden sorunlu olanlara hizmet vermiyorum belli zaman sonra kafayı eğip geliyorlar. Önce siz yaptığınız işin kalitesini ve niteliğini belirleyin, xxxx TL bütçem var site yapılacaktır konusuna tonlarca pm atılmıştır yazısı görmeye devam edersek, bu insanlarda bizden UFAK isteklerde bulunmaya devam eder.