Yorumlar için çok teşekkürler arkadaşlar adım cihazı bugün ödemeyi yaptım. Tek burukluğum ve üzüntüm uzun menzil alamamış olmamdı ama 300 bin lira fark vardı ve verecek durumda değildim. Kısa menzil olması kötü ama fazla yol yapan biri değilim satarken sıkıntı yaşarım gibi ama her malın bir alıcısı vardır hayırlısı olsun ne diyelim