konuyu düşünüyorum düşünüyorum yaşlılık işte asıl espri aklıma gelmemişti bir türlü, "komik olan neydi ya" diyip düşünüyordum şimdi aklıma geldi bu ya :


https://www.youtube.com/watch?v=fS6rNzvSvqQ