Motorunla çok pratik yap elini iyi alıştır ilk önce kapalı alanda parkur testi var orayı geçtikten sonra trafikte kullanıyorsun. İlk parkurda en zoru 8 çizmek bunu yaparken yavaş olacaksın ayağını yere değirmeyeceksin çizgilerdende dışarı çıkmayacaksın. Sonrası trafik kurallarını öğren hız limiti sinyal verme ışıklara dikkat edeceksin en küçük hatada kalırsın tekrar yaparsın. Zaten ehliyet kurs yeri en az 3 gün günde 1 saat eğitim veriyor trafikte kullanacağın istikameti öğretiyor. Benim C ehliyetim olduğu için yazılı sınav yapmadım ama direksiyon sınavına 2 yıl önce girdim A sınıfı ehliyet aldım bende öncesi A1 de vardı ama büyük motor aldığım için mecburen Asınıfı aldım. Kursa girdiğimde yazılanların hepside motor kullanmasını iyi biliyordu sınav geçtiğimiz gün sadece 1 kişi başaramadı onuda kırmızı ışıktan geçmiş geçtiği yerde yuvarlak olduğu için dikkat etmemiş ama arkadan araçla tüm hareketini kontrol ediyorlar. En önemlisi motor sürmesini öncelikle öğren