Merhaba lise öğrencisiyim. 1-2 ay önce Web Geliştirme kursu aldım %65'te bıraktım çünkü artık bir site yaptırmak yapay zeka ile çok kolay. Özellikle frontend tarafı...Ve hiçbir işletme web siteye gerek duymuyor galiba çünkü 200'den fazla işletmeye gayet profesyonel mesaj attım ve nerdeyse kimse geri dönmedi. Bir abi bu durum için yardımcı olacağını söyledi ama kendi işlerini övmekten ve işletmelere site yaparak 300K kazandığını söylemekten başka birşey yapmadı...Galiba ekonominin durumunun da etkisi büyük. Şimdi de JavaScript kursu alsam mı diye düşünüyorum. Mobil uygulama yapmaya hevesim var aslında. React Native öğrenip ordan yürürüm diye düşünüyorum biraz. Ama yapay zekanın gelişimini de göz önünde bulundurmak gerek. Kararsızım. Makine öğrenmesi öğreneyim dedim ama o iş benim seviyemde biraz karışık gibi matematik filan... Yani kararsızım hem ileride de senyor olacağım bir dal istiyorum. Sizce JavaScript mantıklı mı? Hem de çok yönlü bir dil? Gelecek kaygısı var yani bilmiyorum ne yapacağım. Yazılım, teknoloji alanında uğraşmak, çabalamak hoşuma gidiyor. Benim için başka bir meslek gerçekçi gelmiyor ileride...