merhabalar rks srk125r motorum var ara sıra stop ettirmeler olsada surmeyi biliyorum kendim ogrendim 0dan 1 kere trafige cıktım kısa sureli sadece gayet iyi surdugumu dusunuyorum onda da 2 hafta once a1 ehliyete yazıldım yazılı icin baya bi soru cozdum yazılıyı gececegimi dusunuyorum daha soru cozerek fakat parkur sınavından ve trafige cıkmadan korkuyorum mesela sinyali nasıl verecegimi bilmiyorum bazı trafik levhalarını seriti neye gore degismem gerektigini vb bilmiyorum birde vercekleri motor benim motorumdan farklı ve daha hafif oldugu icin suphe var icimde ya kullanamazsam diye ve ilk motor tanıtımı sorduklarında onların verdigi motoru nasıl tanıtıcam yerleri farklı olmuyor mu yardım eder misiniz lütfen