ufak logo vektörel olmaz hocam , png olursa ufak olur diyebiliriz , vektörel olursa çizim olur. Ufak bi vektörel diye bi tabir ben hiç duymadım şahsen
bak ben bilmiyordum adamda bilmiyordu belki

herkes aynı dili aynı teknik bilgiyi bilmek zorunda değil dimi