almayanı dövüyorlar. geçenlerde vardı, araba açılmıyor, kış günü çocuk dışarıda kalmış servisi bekliyorlar... fiyat uygun diye almak istiyorsan o başka tabii ama anladığım kadarıyla temel araç fonksiyonlarını dahi yerine getirmiyor.

bu arada... tog internet üzerinden satış için kredi kartı başvurusunda bulundu. sitelerine bakınca pek çok özelliğin ekstra olduğunu ve bir sürü para istediklerini gördüm. anladığım kadarıyla kendilerini teslayla kıyaslamaya başladılar ve araç özelliklerini internetten kredi kartı ile kiralayıp uzaktan açıp kapatacaklar...

düşmeyin bunlara kardeeeşşşşşş....