markadan dolayı değil, ben hiçbir elektrikli arabayı tavsiye etmiyorum. amerikada bile alan bir pişman. hayatımın en kötü günlerinden birini yaşadım elektrikli araba kiralayarak. bidaha yanından geçmem.
elektrikli araba motorlu araçların ilk çıktığı yıllardaki aşamada şuan. yani 1800 lerde gibi düşün. ne benzin istasyonu var ne tamirci, hiçbir alt yapısı yok. 200 yıl geriye gidersin zamanda