Ben hala dizelciyim.
Togg iyi görünüyor ama ileriyi düşününce sadece togg değil tüm uzaktan kumandalı araçlar tehlike arz ediyor.
Dilediği zaman aracı kapatan bir sisteme dahil olmak istemem çok zor durumda kalmadığım sürece.