1 Milyon kredi kampanyasını duyduktan sonra detaylı araştırma yapmış biri olarak söyleyebilirim ki mantıklı değil. TOGG bu fiyatlara satılıyor olmasının tek sebebi sürekli kredi ile finansman desteği sunulması. Dolayısıyla fiyatının aracı olduğunu düşünmüyorum. Yerli ve milli araç konusunu tartışılır. 2-3 milyon para verip bir de üstüne opsiyonla hala paket satılıyor. Bir de aracın değer kaybı söz konusu. Aylık 80-90 bin taksit ödeyebilecek olan kişi bunu yatırım bazlı değerlendirirse 1 sene sonunda daha avantajlı çıkıyor. Şahsen ben yaptığım araştırma neticesinde olumsuz sonucuna vardım. Aracı başka araçlarla kıyasladım. Benzin, elektrik, bakım, değer kaybı v.b giderleri de düşündüm. Benim açımdan 1 yılın sonunda, yatırıma kıyasla negatif sonuç çıktı.