T10F müq tasarıma sahip bence ama bütçe varsa tesla daha iyi olur bence.
Şu Tog T10F'in tasarımını bir ben sevemedim sanırım T10X tasarım olarak daha çok hoşuma gidiyor. T10F'i yakından gördüğümde arkaa tarafını eski Peugeot 508'lere yan tarafı ise ufak makyajlanmış Egea'ya benzettim ben