3 yıldır kullanıyordum, bu yıl Nortona geçiş yaptım. En çok sorun yaşadığım noktalar kaynak kodlarında kendi url yapısını kullanması ve ssl sertifikası olmayan bir sitede (örn cPanel) işlem yaparken bir süre sonra bağlantıyı kes - devam et gibi seçenek çıkmasıydı.