ya arkadaşlar şimdi okulum web sitesi yapmamı söylüyor. o bedavalardan mı kurayım. bedava kursam çok basit bişey yapmak zorunda kalacam 50 mb cık. ben şimdi paralı alsam sonra sorun çıkar mı başım ağrır mı? çünkü okul iyi bişey istiyor. pek de anlamıyorlar ama.