hocam merhaba elinize sağlık kullanmak istiyorum fakat mesajlara izin veriyoruzya. mesajlarımız güvendemidir. bilmediğim için soruyorum apple'da bir uygulama yaptınız mesela bu uygulama mesaj izini istediğinde mesajlarımızı download edebiliyormu =
selamlar, uygulama on-device çalışır bir database'i bile yok. sunuculara veri aktarmıyoruz. sadece sizin cihazınızda gerçekleşiyor her şey. içiniz rahat olsun