Toplama devrinin geride kaldığını düşünüyorum hocam. İtopya, incehesap, sinerji gibi sitelerden hazır sistemleri özelleştirmek çok daha mantıklı hale geliyor.
Mantıklı dediğiniz sitelerde nekadar dandik marka varsa onları kullanıyorlar. Kaliteli birşey dizmeye çalıştığınızda normalden çok yükseğe denk geliyor.
Eğer kullanılacak markalar kaliteli olacak ise toplama daha mantıklı, ama markaya önem vermeyenler için evet sizin dediğiniz yöntem daha güzel.