bekoflix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bildiğiniz üzere yurt içi ve yurtdışı iphone arasında dağlar kadar fiyat farkı var.
Sizce yurt dışı iphone alınır mı? alınabilirse nelere dikkat edilmeli?
merhabalar , 8 ay oncesine kadar 16 pro kullaniyordum. herhangi bir sorun vb hic bir sey yasamadim.
suanda da 17 pro max kullaniyorum. ve gayet memnunum. sadece alcagin zaman e sim ve normal sim olan cihazlari tercih et.
çin uretimli cihazlar ( cift simli ) uzak durmani tavsiye ederim. cunki yapay zeka olayi vb bir kac sey yok. onun disinda oda orjinal ama.