hocam güzel güzel de bunun gibi sistemı suanda forumda bır kac kısı yapıyor bende maalesef bırınden aldım 4/5k para odedım 3 ay sonra yok 3k kontor yuklemeyen hesaplar kaldıralacak dıye bıldırım yayınladı sıkayet lkonusu acmadım cahille ugrasmamak ıcın o sekılde bısey yapacaksanız sımdıden yapmayın derım.. m...... lisans diye biriydi. adını vermeyeyım.
Selamlar hocam evet malesef aylık belırlı bir ödeme istiyor genelde herkes benim düşüncem ilk etapda 1000₺ ödeme sonrasında müşteri istediği zaman ödeme yapabilcek şekilde ayarlamak var kafamda