By_kimlik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bana göre son zamanlarda QR kod menü siatemlerine odaklanıldığı için söyle iç açığı php 8x sürümlerinde kullanılabilecek restaurant scriptleri göremiyoruz.
yaptık da ne oldu hocam