mertcanatik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tecil, yoklama başvurusu yapınca otomatik olarak bozuluyor evet. Tecil bozulduktan sonra süreç tamamen Askeralma Şubesi’nin sistemine göre ilerliyor.

Bedelli yapmak istersen de tecil bozulmuş olması tek başına engel değil; önemli olan yoklamanın tamamlanması ve “askerliğe elverişlidir” raporunun sisteme düşmesi. Bu aşama tamamlandıktan sonra aynı ay içinde bedelli ücretini ödeyip başvurunu yapabiliyorsun.
Peki kişisel sağlık bilgi formu şart mı benim son e-devlette kayırlı kişisel sağlık bilgi formum 06.06.2023 yılına ait. Bir sorun teşkil eder mi?