Yapay zeka konusunda geldiğimiz nokta... Yine de deneyip öyle yorum yazayım dedim. Hem arka kamerada hem de ön kameraya denk gelecek şekilde kalem koydum, elinde kalem tutuyorsun dedi. Sonra bunu kitapla değiştirdim önü de arkayı da. Bu sefer de şimdi de kalemi bardak ile değiştirdin elinde bardak var dedi. Farklı cisimler ile sürekli denedim sadece başta salladığı kalem tuttu. Telefonumda kamera kullanan bir uygulama olduğunda sağ/sol üstte kamera simgesi görünüyor. Görünmedi hiçbir zaman bu işlemler sırasında. Koskoca yapay zekayı eleştirmek için yapay zeka şöyle böyle yapıyor diye konu açmak, aksini söyleyen herkese muhalefet etmek.... Allah akıl fikir versin hocam. Elbette bizim hakkımızda sürekli olarak veri topluyorlar, davranışlarınızı kaydediyorlar vs. İzniniz olmadan kameranızı kullanma gibi bir durum mümkün değil.