Şikayet sitelerine bakarsanız bunun gibi binden fazla olay mevcut çoğu da 100 bin üzeri. Telegram kullanıyorlar genelde , grup olarak herkes grupta yok profesör senyör , senatör hoca , gibi kelimelerle devamlı yöneticiyi övüyor görsel paylaşıyorlar.