R10 Ailesinde Daha Önce Ban Nedeniyle Uzakta Kalmıştım, Ancak Banım Kalktı Ve Tekrar Aranıza Dönmenin Mutluluğunu Yaşıyorum. Burada Olmak Gerçekten Güzel. Hizmet Vermeye, Destek Olmaya Ve Çok Yakında Ücretsiz Script Paylaşımları Yapmaya Hazırım. İlginize Ve Desteğinize Şimdiden Teşekkür Ederim.