Chadwick adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vergiden kaçınmanın yolları var. Bu yolları araştırmanız karlılığınızı ve nakit akışınızı maksimize eder.
Ben vergiden kaçmak için açmadım bı konuyu şuan şirketim yok masak kapıma dayanmasın diye açtım.