Alengirik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vodafone ucuz da başlı başına çekim de büyük sorun yaratıyor 1 hafta önce tırkcellee geçtim
Bazen el mahkum hocam yoksa bayinin önünden dahi geçmem.