firatkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben ilk alırken hiç paket yüklemedim 10 pound bakiye yükleyip aktif ettim. 10 pound ile yıllardır 6 ayda bir sms atıyorum ve halen aktif kartım
Sizin yaptığınız taktik olabilir aslında.Sizin attığınız SMS o 10 pound dan ücretlendiriyor olabilir.
Ben ilk aldım 5 pound yükledim.Paket seçmemi istedi aylık.6 ay sonunda numaranı başkasına vermemek SMS atmanı,aramanı ya da paket yüklemeni istiyor.Ben PC ye geçince bir bakayım belki daha uyguna bir paket vs olabilir...