Takva adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benimde var bi tane ne olursa yiyor çok tatlılar
Bizim ki köpek gibi ısırdığı yeri delecek.
Ya gidip güvercinden korkuyor ama kendinden 4 kat büyük papağanan saldırıyor