Satılan arazi milyonda bir bile değildir. Hadi diyelim şu ana kadarki tüm kısımları sattılar, şuan yerleşimci diye güzelleme yapılan hirsizlar kalan yerlere çöküyorlar bunları konuşmak yerine hala toprak sattı mı satmadı mi diye tartışmak beyhudedir. Binlerce çocuk katledildi, organları çalındı, tecavüze şiddete uğradı. Ne bunları hakkı gösterir. Almanyada ABD de İngilterede de gidip toprak alabilirsiniz yapinsana aynısını orada da.