ne terslemesi düzgünce soruyorum kanıt atmasını istiyorum nasıl yorum okuyorsunuz ilk yorum atan kişi denemeden direkt yorum atmış amacı belli zaten onun yakında böyle giderse konu açmayacağım kimse faydalamasın iyilik yaramıyor çünkü teşekkür edemeyecek kadar acizler düzgün şekilde yazamayacak kadar acizler hep bir kulp bulayımda yakıştırayım derdindeler
Evet hocam bazıları aciz ama genel olarak tersler gibi cevap yazmışsınız.
Yazdıklarınızı ai atın yorumlatın isterseniz ben sadece burda görüşümü bildirdim.