Hadi arsalarını sattı diyelim, yer altı ve yer üstü kaynakları devlete mi, kişiye mi aittir?

Hiçbir ülkede gayrimenkul, arsa almak yasak değil. Biri İsviçrenin %90 arsasini satin alsa İsviçre devleti o kişinin midir? Yoksa sadece arazi sahibi midir?

Neden millet bu şekilde bakıyor anlamadım. Bizim ülkede bile arsanda yer altından bir şey çıksa senin değil.