obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle




ben 4. yü oluşturuyorum 2 dakika sürüyor
Hangisini denediniz bilmiyorum fakat ben image to video olarak wan 2.5 seçtim ve denedim. Görselde sağ tarafta yer alan bilgide görüldüğü üzere 7:41'den beri bekliyorum Wan 2.5 open source olarak yayınlanmadı henüz bildiğim kadarı ile fakat wan 2.2 ile 5 saniyelik videoyu kendi sunucum üzerinde ortalama 40-50 saniye içerisinde üretip çıktımı alabiliyorum